Tuesday, September 14, 2010

Forever Friends Birthday gurl-dedicate to FUZIAH



Bismillahhirrahmanni rahim....

Mengenali dirimu sesuatu yang amat bermakan untuk ku...
biarpun hanya hampir satu tahun...
memori yang tersimpan ibarat beratus tahun hidup denganmu..
pahit manis suka duka 
menjadi kenangan buatku...
DI HARI LAHIRMU...
KU MENGUCAPKAN SELAMAT HARI LAHIR YG KE-20
tiada lagi -teen
yang hanya bertandang adalah -ty

di hari lahir mu ku kirimkan 20 kek untuk mu makan...sepuasnya!
hehe...
aja busuk...
makan kek ni ye!

1. kek 1 untuk AJA yang baik!










kek ke-2 [sebab ko selalu buat aku gelak ]




kek 3 sebab rajin teman aku baca paper






kek 4 sebab selalu teman aku makan malam...hehe bila lagi nak mam same2... 










kek 5 sebab baik hati kasi baju kurung untuk aku....huhu....





kek 6 sebab sudi ajak aku pi umah ko kat muar tu...reli miss that moment la aja...


kek 7 sebab rajin datang jenguk aku kat B1




kek 8 untuk ko yang sudi dengar aku mengarut hehe....








kek 9 untuk ko rajin teman aku pi beli oblong....huhu


kek 10 untuk ko yang selalu buli aku ...hehe










kek 11 untuk ko yang selalu buat aku tersenyum

kek 12 untuk ko yang selalu buat bising tyme tutorial ..hehe



kek 13 untuk ko yang comel

kek 14 untuk ko yang suke wat aku pening dalam  kuliah disebabkan mentos..hehe











kek 15 untuk kenangan kita lompat macam itik














kek 16 untuk kenangan kita tengok muvie same2...hehe,..bila lagi nak p tengok cinema.???huhu








kek 17 sebab tak penah marah aku walapun selalu wat ko sakit hati...huhu...



kek 18 sebab relly miss the moment kat matriks..huhu




kek 19 
sebab sudi belanje aku bila aku tak ader duit...thanks aja!


kek 20 sebab sudi jadi kawan baik aku
dunia dan akhirat insya-allah..









AJA 
SELAMAT HARI LAHIR!








Awan berarak ceria tiada titisan hujan, 
Pohon melambai tanda sokongan, 
Kususuri perjalanan bertemankan senyuman, 
Dihari lahirmu sahabatku, 

Dedaun berguguran, 
Membuktikan kedewasaan, 
Walau tanpa madah dan hadiah, 
Namun cukup untukmu sekadar ucapan... 

Selamat Hari Lahir, 
Iringan doa kuhulur, 
Bersyukur kepada-Nya, 
Atas nikmat usia, 

Awan berarak ceria tiada titisan hujan, 
Pohon melambai tanda sokongan, 
Kususuri perjalanan bertemankan senyuman, 
Dihari lahirmu sahabatku, 

Usiamu ibarat mutiara, 
Tiada berganti lagi, 
Hiaskan iman bersulam taqwa, 
Agar sempat menuju haruman syurgawi, 

Selamat Hari Lahir, 
Iringan doa kuhulur, 
Bersyukur kepada-Nya, 
Atas nikmat usia.

0 juta sudi membaca:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com