Wednesday, September 15, 2010

ngantuk+sakit hati= hepi

ari 15 hb birthday besfren aku AJATUL...
relly miss her sebernyer,,
walapun x dapat nak kirim hadiah kat die even kad ucpan pn
aku berusehe gak tulis satu entry sepecial unrtuk die
baru aku relise yang sebernarnyer 
idea 2 untuk tulis blog ni..
must come from our true heart,,,
baru kite leh tulis blog kite..
so..kirenyer
setiap entry yang aku tulis dalam blog ni..
memg 
betul2 dari sudut hati aku..yang 
sangat jauh dan susah nak luahkan or cerita kat orang secara realiti...

jadi...
kalu aku rase sedih...suka sakit hati...
kat sini lah tempat aku luahknyer...

jadi entry aku ngantuk+sakit hati= hepi
"ngntuk....disebabkn jarang aku tido lelambat camni..

sakit hati....cinta kan manusia..manusia akan mati
cintakan ALLAH itu yang hakiki
feeling yang tak dapat nak di huraikan buat mase ini..
HEPI...sebab birthday aja!... "

1 juta sudi membaca:

nawal said...

"cintakan ALLAH itu yang hakiki"
betol3..
hehe..

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com