Friday, May 06, 2011

Pink Belacan?

cuti2 camnie adlh tyme yg sesuai kalau nak wat majlis tari menari,majlis kesyukuran nenek kawen dan yang pling penting majlis pertunanga/perkahwinan diri sendiri..hehe..macm tu lah family aku.bulan lima nie ada majlis pertunangan..tak sabar rasenyer.akhirnya apa yang diimpikan menjadi kenyataan.barangan hantaran suma dah beli.checklist suma dah tick
  • sejadah
  • baju nikah
  • kek
  • perfume
sume dah siap.rumah pun 70% dah renovate.rumah parent aku la.hehe..rumah sendiri belom lagi.tema untuk majilis pertunagn  cream hehe..untuk barangan hantaran lebih kurng macm nie la...


 baju untuk majlis  nanti masih dalam proses..hehe..mesti cantik ...kn akak aku tunang nanti...aku x dapat tolong sangt setakat cat rumah leh la..coz minggu depan dah kene balik u..27hb baru balik..
kirenyer aku sampai2 esoknye akak aku nyer majlis..tapi aku sempat la tengok akak-akak aku tu cium tangan mak mertua diorg...hehe...

bestla..akak aku..kawen berdua..leh la g kedai pengntin same2...pelamin nanti leh kongsi..bilik? xleh kongsi..haha...aku sendiri pun x penah jumpe bakal tunagn akak aku yg sorang nie..yang lagi sorg akak aku aku penah jumpe...org area rumah aku ajer..hehe..mualaf..chinese..n way aku nak ucapkan selamat bertunang...hehe...n selamat melangsungkan perkahwinan bulan januari nanti...hehe..

P/S:search kat google image ader jugak "baju pengantin kale pink belacan?"hehe....

0 juta sudi membaca:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com