Monday, May 09, 2011

i need Mesin Masa

selagi kite hidup selagi itu lah kite terikat ngan masa..kan bes kalau dapat umdur masa kat belakang.dan alangkahj bestnyer ada mesin masa yang nabil fantasikan dalam Maharajalawak..serius sangat kartun apa yang aku fikir sekanrang nie.terasa nak undur masa balik ambil spm balik dpat full a's leh sambung studi kat overseas macam kengkawan yang lain.terase nak undur masa kecik2 nak main lari2 kat depan umah.baling kasut.terase nak undur masa...tp everything under His will.there must be somthing yang Allah tentukan untuk kita.mungkin semua tu tak baik untuk orang sepesis macam aku.so mesin masa yang aku fantasikan x perlu ,leh simpan dalam poket untuk aku guna bila aku bosan leh berangan2..hehe.manusia tak akan rasa puas hati selagi apa yang dia nak dia tak dapat. tapi kena tahu jugak.setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.dan jangan penah sekali2 tak percaya pada takdir coz that things dah state as Rukun Iman yang ke-6.Beriman kepada Qada dan Qadar.

p:s
Janganlah kamu sembah di samping (menyembah) Allah, Tuhan apapun yang lain. Tidak ada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia. tiap-tiap sesuatu pasti binasa, kecuali Allah. bagi-Nyalah segala penentuan, dan Hanya kepada-Nyalah kamu dikembalikan. (Al-Qasas:88.)

0 juta sudi membaca:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com