Wednesday, April 28, 2010

xam...oh xam

Bismillahirrahmanirrahim..


"sekadar berkongsi cerita...jika membosankan...abaikan saja.TERIMA KASIH"

27hb april...
herm....EMT113 FUNDEMENTAL OF ELECTRICAL ENGINEERING
my favorite corse...huhu
(ONE)1 more paper to go..
EMT112 ANALOGUE ELECTRONICS
the killer subject for me..and tomorrow last class...
i hope get the hints from Madam Isma
v^^,
................................................*****...................................................

 (PIC AKU TYME TEST DIGITAL)
disebabkan tiada pic tyme xam ni pun jadilah
sebagai
GAMBAR HIASAN


nak di jadikan citer...
setelah berusehe sedaya yang mungkin untuk score dlam corse ni...
aku hanya berserah pada Ya Rabb...
dan aku mohon amat-amat yang aku dapat A dalam corse ni...
x taw lah mungkin aku suke cara pengajaran...Madam Bahaya...
many example ..hhee
lagipun tyme class die aku TER datang awal...
ye..r
MONDAY the best day to start for the week...
so...automatik secara tak sengaja menjadi bersemangat
tyme nak belajar...

banyak perkare pelik tme xam ni
tyme mule2 sampai
nampak dak international
rupenyer one of 
my corsemate
tertinggal
calculator...
TERTINGGAL CALCULATOR?

aku terjerit kecil(ayat novel...haha)
nadi utama engineer student
n...hari tu lak tergerak hati nak bawak 2
so...
aku cakap kat dak Yaman tu
"I have Xtra calculatoR"
yeah...i'm superwomen...
hik3...
membantu orang ketika dalam kesusahan
then muke die bapak..bersyukur...
terharu dapat tolong orng...ok 

(CASE I CLOSE)

toink...toink.....
aku pun berlalu pergi 
mengejar sepasang...'
not sepasang kekasih..
sepasang sahabat...
hehe
shikin n her friend...
yeah...





n ape yang menarik nyer...
xam td...
aku sampai2 tengok lah kat board
meja mane aq duduk...

NO.MEJA          NAMA                  CORSE             BILIK

44             SITI HASSRINA    COMPUTER ENG.    DKG4

haha....
44....44...bermain dalam pale ox aku
seebab aku ni lupe sikit...ehehe
then dah 2.30ptg
sume pelajar dibenarkan masuk....

haha...
aku pun confident je an...masuk xam...
cari meja no.44
bile aku turn around pale...ni
asal lak...muke 2 x dikenali...
so dgn x surenyer
aku g kuar bace balik
betoi la...no.44
aku masuk balik
still aku tak bermimpi
sah...
corsemate aku x der!!!!..

pe lagi...
menGARAP...semua barang2 ngn slip xam
kuar dewan....baru aku teringat yang
aku xam kat DKG4...

huhu...(^~^)
bile tengok sebelah kiri,,,
mane d bilik dah...
cuak punye pasal..
lupe blah kanan 
ader lg satu bilik...
aku masuk...
sume dah aader kat tempat
tinggal aku sorang...
huhu....

(CASE II CLOSED) 


sebelum tu..hujan sangat LEBAT...~~
sejuk~~~
bes jawab xam tyme2 camni...ek...

then dah 4 soklan aku jawab,.,,
ALHAMDULILLAH
setakat tu maseh boleh lagi menjawab
tibe2..
nampak...
ader student baru sampai...
INNALILLAH,,,
mesti dier terTIDO...(--)zzzz
alhamdulillah
dia masih
boleh terjage
n p mai xam...
cube kalu x terjage...
fuh....HANYA TUHAN YNG TAHU...

(CASE  CLOSED)

KESIMPULANYYA:
bukan keran terlampau yakin nak jawab paper favourite...
tp terlampau taksub mengingat no.meja
terlupa tempat nye lebeh penting
DAN
ingat lah


Dan sesiapa yang bertaqwa kepada Allah (dengan mengerjakan suruhanNya dan meninggalkanlaranganNya), nescaya akan dijadikan baginya jalan keluar (dari segala perkara yang menyusahkannya). Serta memberinya rezeki dari jalan yang tidak terlintas hatinya. Dan (ingatlah), sesiapa berserah diri bulat-bulat kepada Allah, maka Allah cukupkan baginya (untuk menolong dan menyelamatkannya). Sesungguhnya Allah tetap melakukan segala perkara yang di kehendakiNya. Allah telahpun menentukan kadar dan masa bagi berlakunya tiap-tiap sesuatu. (Ayat 2 & 3 Surah At-Talaq)

...renung2kan dan selamat beramal...

P/S:SELAMAT MENDUDUKI PEPERIKSAAN AKHIR 
SEMOGA BERJAYA
DENGAN IZIN YANG MAHA ESA
v^^,

1 juta sudi membaca:

Aziz Syaidahtul said...

then only i came to this post...hahaha...xpernah tau pun

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com