Thursday, May 05, 2011

Structure Polimer

Hehe..dah lama rasenyer x mengupdate blog neh.bukan kerana malas,internet kat kolej yang tak mengizinkan aku nak mengupdate..hehe..boleh je nak update..tapi terpkse g libry...ish...tak la..seteruk tu...org kate hard core nak p library semate2 nak update blog...hehe...lebih baik..makan nasi goreng USA kat gerai depan kolej dri g libry nak update blog...hehe

semenarnyer bukan ni aku nak citer...skrang aku dah strt cuti sem..huh..bulan 6 sampai 9..lameh tu plus minus 69 hari..hehe..x der la...aku ingt nak  keje..cari pengalaman org kate...hehe...mungkin promoter tak pun cashier ataupun pengawal keselamatan...

-continue
rase kekok nak tulis kat blog nie...


4 juta sudi membaca:

Unknown said...

pengawal keselamatan??haha~
cayalah! =)

Unknown said...

ceit..ahha..aq..terbc kat iklan JAWATAN kosong kt The store tempt aku...hehe...

Unknown said...

siyesli the store nak pkai pengawal?hahaaa...

Unknown said...

haha..seyes la...wei ang cuti nie x der lthn?

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com