Friday, November 26, 2010

Malam.Kala.Bintang.Ada


Menjalani kehidupan sehabis baik.ingat nak jawab math dengan sebaik mungkin memandangkan soalan senang…tapi aku masih x boleh jawab dengna sebaik mungkin….. terpikir..kenapa ALLAH ????????

Kenapa aku tak leh jawab..sedangkan aku dah berusehe.
Usehe macam mane yang kau rase kau patot boleh jawab dengan bagus??? Ha? Siti hassrina??

Usaha setakat melepaskan batuk ditangga?
Atau usaha sehabis baik..?
Kat mana silapnyer????
Huhu….

“hidup ibarat roda”kadang2 kita kat bawah..mungkin satu hari nanti ada kat atas
“entah bila entah nak jadi macam tu
“hei..nape cakap macam tu???
Seronokkan tengok bintang
Kan bes kalau dapat ke sana
mm…macam mana plak kalau nak tengok bintang…kalau ke sana???
Kalau dok kat bintang x dapat la nak tengok kecantikan bintang…
Mungkin masa tu memg dah tak ada kat dunia ni…
Tak baik la cakap macam tu….
mm….
awak….kenapa dalam xam ada yang boleh dapat A ada yang x boleh jawab???
Awak…kita duk kat dunia ni…BUMI berputar ke..ataw langit yang bergerak….????
Penah tak terfikir bapa lama lagi hidup kat dunia ni?
mm..mungkin esok mati??
Mak orang dah jawab xam…
Bagus la…
Mak nanti datang konvo orang..
Hotel seri Malaysia pun dekat ngan dewan konvo…
Hehe…
Anak mak  naik pentas ..dapat ijazah…dah Berjaya...
Mak macam mane nak tahu Berjaya ke tak??
Mak diam,,,

Malam yang hanya tinggal tanda Tanya….apa yang aku merepek entah….

1 juta sudi membaca:

Nawal Atifah said...

ntah2 nnt kite konvo kt pauh..
hehe..
hotel seri m'sia x nk wat hotel kt pauh ker ea?
;p

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com