Friday, November 05, 2010

Lelahnya...


lelahnya aku Ya Allah
kadang2 terfikir...
kenapa aku jd manusia...
kadang2 tak terdaya nak hadapi cabaran sebagai hambaNya..
banyak kelemahan..
disaat cintaNya menyapa hadir cinta manusia
susahnya...
tp aku mesti kuat semangat 
kejar cintaNya dulu.....
ingat tu....
siapalah aku untuk kejar cinta manusia
sebab cinta manusia itu
pemiliknya adalah Dia......
dan aku masih ada 
sahabat yang sentiase menyokong aku
tak kira senang atau susah...
biarlah ilmu penuh didada..
berbakti pada ibu bapa..
barulah aku mencari cinta manusia..
dengan izinNya...
jika tidak berkesempatan
Biarlah jodoh bukan di dunia 
asalkan cinta Ilahi mengiringi 
aku lebih rela bergitu...
jika sememangnya
itulah takdir bagi ku...
doakan ketetapan hati aku!

0 juta sudi membaca:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com