Wednesday, April 21, 2010

semakin hari semakin kekeringan idea...woooha

semalam adalah hari paling menakutkan...
xam TITAS...
haha...
n for sure i'm not readi for it...
mungkin malam tu 
aku g date..
haha...
padan muke...
kisah bermula...
mandi kui 1
atas nasihat en abang 

TIDAK DI BENARKAN MANDI B4 1 am...
ahha...
then ..
ak bentang sejadah n bantal luv2 aku...

nota beselerak kiri kanan...
baca2...
pap!
blackout...
buka2 mata kui 2 lebey...

aku sambung pengajian aku...
every 1 hOURS aku terjage...
ni semua atas ketakutan aku...
memandangkan housemate...rumate aku sume x xam esok...
hanya soulmate je yg jauh di mata...
amek xam...haha...
untung2 die kejutkan...
hbs sume org terdekat aq soh miscall..sampai aku bangun
tp..finally aq yg menunggu diorg bangun...
haha......itulah akibatnye...







0 juta sudi membaca:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com