Thursday, September 17, 2009

KECIKisSMALL


ku mulakan kisah aku...dengan pic..ni...                           
pic..ni cukup mengambarkan hidup aku kat univesiti         
                  ku mulakan dengan person yg bertudung hitam:
                   name die NADIA...herm orgnyew..baik..
                   kadang-kadang terlalu lembut
                   org senang nk buli...hoho3...you must know nadia...
                   tinggi...6kaki kot...yg penting lebih tinggi dari aku...
      tue...aku ngan die...
      macm budak kecik...
      ape yang aku senang katA pasal dia...
      senang didampingi...sejak aku pindah w.u[wang  ulu]
      die kesorangan..
      sebab selalo kitorg duduk same2 dalam bas 
      well setiap pertemuan mesti ader peprpisahan 
      walaupun kadang sekejap je...

dalam bab study plak x dapat di sangkal...die hebat jugak...aku suke 
tanye maths kat dier..sampai kadang2 dier sendiri lupe ape 
yang die ajar aku...ho3...sifu..2...
         tue gambar aku ngan dier kat LAB computer programing...dok   gak   sebelah dier...
bagi aku dier seorng yang ader ilmu...tapi..untuk dikongsi...
itu yang aku suka...hik3...
 p/s:for nadia :juz be yourself...jangan sedih2...rindu has...yek...jage unimap elok2...haha...............
jgn lupe..."ketika cinta bertasbih"    
                              sekarang aku perpindah plak pada kawan aku yang sorang ni...bertudung biru...
namanye...ida..ape yang menarik nak citer pasal dier...orangnyew...memg pro jugak la dalam bab komputer...sepatutnyew org cam dier la yang sesuai amek komputer enginering...ho3...nak compare ngan aku ni...huhu...ape entah yang layaknyew..
itu aku ngan dier..ho3...kitorng lebih kurang sama tinggi...tue pic waktu kitorang pakai baju yang matching,,,die berbaju biru tudung biru..dan aku bertudung pink berbaju merah..matching kan????                                                                                                          dier jugak x-rumate aku...rumate yang x banyak songeh...baik..je...ape yang aku ingat waktu mule2...duk satu bilik ngan dier...satu pagi tu aku bangun dari tido...nampak dier lap cermin tingkap                                                 hoho...rajin ka die?????
die pown baik orang nyew...cume kadang-kadang kelam kabut sikit...especilly kalau melibatkan 
note programing....fuh....kalah ribut taufan...haha
die suke shoping..haha...kalau shoping x sah kalau tak ajak org beli sekali...
prinsipnyew...die cakap   "kalau mau beli kami beli juge...untung rugi same2..haha"
itu lah ida..minat dengan gadjet2..yang melibatkan komputer...hantu game...tu lg satu hobi dier ..
n...sorng yang pemurah...aku suke pinjam laptop dier..waktu x der laptop dulu...aku beli laptop pon..dier temankan..haha..
                                                                                                    tu...laptop yang aku beli sama2 ngan die ...ader lagi org yang ader waktu kejadian tu...kak ibah,am...tu orng yang menjayakan program aku...haha2..                                                          
   ida tu org sabah..hhaahaa kadang-kadang aku ngan nadia suke ajuk cakap die...contoh perkataan sabah pekat tang huruf K dier contoh kitaK ...nadia lagi x leh belah..suke ajuk haha pastu gelak-gelak aku join sekali...pada ida mintak maaf kalau marah ape yang kita org buat terase hati ke...kan2....nadia mintak maaf sendiri...kat ida..haha...
dier orang nyew aktifx mudah marah..NADIA cakap hehe...
dress up...dier hari-hari t-shrt jeans n kasut sport malambangkan dier sorang yang aktif..di hari-hari nyew..join taekwando..n terusakan usahe anda..sampai BLACKbelt...haha...amin...
tu gambar waktu festival konvo..die jadi biro-keselamatan n sesuai ngan die yg sentiase bertenage..haha..
  penceritaam diteruskan kepada yang bertudung hitam...
  name dier Zalika...orgnyew baik kuat menyakat nadia...haha...
  bijak..especilly subjek elektrik...ho3...
tu gambar b4...g jamuan buke pose ngan rps kitorng...die orng perlis..so slalo jugak balik umah...hu3..
ika pon orng nyew suke pada komputer...nak beli laptop dell katenyew...
tp mayb next sem...bak kate dier "bile beli laptop biar puas hati"
ha macm tu lah ...hantu game macam ida...espcilly game THE SIM..haha 
die suke mnyakat nadia kadang-kadang kelakar tengok diorng begaduh...ader je yang tak kene..tp bile salah sorg x der mule merungut rindulah kat dier...tu nadia cakap tau IKA..haha..
ika jenis yang tak suke ponteng kelas...baik ek?
hahaha...memg baik...nadia ...ida...lebeh kurng sekepale ngan aku...hik3...tp mahasiswa tak patot pon ponteng2 ni...
kan2...

haha pis dari KAMI..
itu lah citer aku serba cikit pasal keng-kawan aku...kat kg.y...yang aku sayangi disinilah banyak pahit manis kehidupan yg aku dan mereka rasai walaupun baru bape bulan je ...dok kat situ...kehilangan masing-masing rasai...


                                                                                                        
  "ini lah rumah tersergam indah yang kitorang BINA ..dinding nya di perbuat dari keteguhan kasih persahabatan kitorang...di pagari ngan kasih pelindung kitorang..saling melindungi antara satu sama lain...
bukan jadi back up bende yang tak baik tau...lindungi kalau2...sorg jatuh longkang angkat dier dari dier jatoh..seblum dier jatuh tengok je....hahaha...."
miss u all..my buddies!!!

0 juta sudi membaca:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com